wtorek, 21 kwietnia 2015

Idealny kamuflaż | -40% na kolorówkę w Drogeriach Natura i akcja w Rossmanie

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was świeżynkami, znanymi wszystkim w blogosferze produktami:
korektorem catrice camouflage cream i szminką essence longlasting lipstick nude.
Nasłuchałam się tyle pozytywnych opinii o tym korektorze, że ja i moja trądzikowa cera musieliśmy się bliżej poznać. Oczywiście na opinię trzeba jeszcze trochę poczekać, ale na dobry początek się polubiliśmy. 


Zakupiłam odcień najjaśniejszy, czyli 010 ivory, ponieważ taki najłatwiej ukryć, gdyby nie pasował do mojej cery. Do nakładania chyba będę używać pędzelka h60 z hakuro, ponieważ z długimi szponami lepiej w tym słoiczku nie nurkować. 


Przy meeeega szybkim teście (na pierwszą lepszą niedoskonałość nałożyłam odrobinę korektora) spisał się naprawdę genialnie. Zakrył, zakamuflował i stał się niewidzialny jak kameleon. 
Jeśli chodzi o to, jak odcień prezentuje się na skórze, to jest dość jasny, jednak nałożony pod podkład czy też pod puder raczej się u mnie sprawdzi. :) 
 Na zdjęciu widać nawet odbudowę moich pazurków, które swobodnie wracają do swojej poprzedniej długości. 

Korektor możemy dostać stacjonarnie w drogerii Natura w cenie 14,99zł. 

Kolejnym produktem, który w sumie dostałam dzięki promocji za darmo (zapłaciłam 14zł z groszami za oba) była podbijająca blogosferę i instagrama pomadka z essence. W moje ręce trafił numer 05. 








Po pierwszym użyciu na ustach jestem zadowolona, jednak myślałam, że będzie odrobinę ciemniejszy. 

Znacie te produkty? A może możecie polecić jakieś produkty, które warto zakupić na tej promocji?



A już od piątku akcja -49% w rossmanie!
24-27 kwietnia podkłady, pudry, róże, bronzery
28.04-4.05 tusze, cienie, eyelinery
5-11.05 szminki, kredki, lakiery do paznokci, odżywki

1 komentarz :

  1. Dzięki Tobie dowiedziałam się o promocji w rosie, dzięki!

    OdpowiedzUsuń