poniedziałek, 4 maja 2015

#AmbasadorkaLPM

Dzisiaj mimo wszelkich niepowodzeń w końcu otrzymałam swoją paczkę. Zostałam #ambasadorkaLPM.
Przesyłka była w niezwykle pięknej oprawie, LPM zadbało o każdy najmniejszy szczegół, uwielbiam takie "niespodzianki"



 

Dlaczego "niespodzianki"? Ponieważ LPM przygotowała dla nas zabawę w zgadywanie zapachów w czym miała pomóc opaska na oczy (ah ten bałagan na zdjęciach). Ja jednak jestem niezwykle ciekawską i niecierpliwą osobą, dlatego już wcześniej znałam zapachy dzięki szałowi na instagramie.

W paczce znalazłam 2 żele pod prysznic, opaskę na oczy i mnóstwo próbek, które rozdam bliskim mi kobietką. Pierwszy z nich to "Werbena i Cytryna" który ma pojemność 400ml.

 Drugi to żel o pojemności aż 650ml. Jego zapach to "Pomarańcza i Grejpfrut". Jest niezwykle orzeźwiający i letni, już nie mogę doczekać się wieczornej kąpieli, pewnie to on pójdzie na pierwszy ogień.


Dołączony był także przewodnik po świecie LPM, dzięki któremu Ambasadorki mogły dowiedzieć się, dlaczego akurat takie zapachy otrzymały.


Jak podobają Wam się zapachy? 
Już niedługo wejdą one do regularnej sprzedaży. 



10 komentarzy :

  1. myślę, że zestawienie pomarańczy z grepfrutem- pachnie niesamowicie!

    ♥Zapraszam, Obserwuję i Pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcza z grejpfrutem pachnie nieziemsko. I baardzo realistycznie. Wogóle nie czuć chemii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to będzie piękny zapach! :)


    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy bardzo mi się podobają :)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny. Obserwuję! I zapraszam do mnie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Poklikasz w moim nowym poście i skomentujesz? Jeśli to zrobisz, poinformuj mnie o tym a zamian zaobserwuję Twojego bloga! Obiecuję :)))) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nono, takimi dobrociami bym nie pogardziła :D Pięknie pachnął, ale cena mnie odstrasza bo nie lubię wydawać dużo na takie rzeczy ; / Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego warto śledzić ich różne kampanie - sama na taką się załapałam i testuję produkty w zamian za opinię na ich temat :)

      Usuń
  7. och ja uwielbiam LPM - mam ich szampon z henną (z Francji) i przetestowałam chyba wszystkie dostępne u nas zapachy żeli pod prysznic- moje ulubione to lawenda, wanilia i bawełna&mak <3 zazdroszczę bycia ambasadorką i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń