niedziela, 28 czerwca 2015

Niedziela dla włosów

Zaczynam spełniać swoje wakacyjne postanowienia. Dzisiaj urządziłam sobie małe, domowe SPA.
Jeśli chodzi o włosy postawiłam na produkty, które im służą, ponieważ ostatnio pogorszyła się ich kondycja.



Najpierw nałożyłam na 2 godziny mieszankę olejową własnej roboty.
Woda + odżywka + oleje/produkty jakie chcemy dodać przelane do atomizera. Jest to najszybszy i najwygodniejszy sposób na olejowanie w moim odczuciu :)


Później nałożyłam na pół godziny pod czepek czekoladowego Kallos'a w celu "roztopienia" oleju.


















Na koniec umyłam włosy złotym Syossem i nałożyłam odżywkę Garniera.

Jutro planuję wybrać się na siłownie! Dobra energia mnie rozpiera.
Macie jakieś sposoby na zmniejszenie przetłuszczania włosów? Ostatnio muszę je myć codziennie, nawet kiedy pielęgnację ograniczam do minimum... :(

Niestety zdjęcia nie są mojego autorstwa, ponieważ nie miałam sprzętu, by zrobić własne.

3 komentarze :

  1. Szkoda, że nie dałaś żadnego zdjęcia włosów... :(
    Zapraszam do mnie na rozdanie: http://wlosy-of-tyska.blogspot.com/2015/06/wakacyjne-rozdanie-8-miesiecy-blogowania.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro postaram się dodać, bo dzisiaj coś sprzęt odmawiał współpracy :(

      Usuń
  2. Na zmniejszenie przetłuszczania mi pomogło:
    - wcierka z cytryny;
    - woda brzozowa;
    - upinanie włosów;
    - nakładanie opaski na włosy przy myciu i kremowaniu twarzy;
    - nawilżanie skalpu:)

    Trzymam kciuki, aby Tobie też sie udało!:)

    OdpowiedzUsuń