sobota, 27 czerwca 2015

Wakacje - znów mamy wakacje!

Przetrwaliśmy kolejne 10 miesięcy roku szkolnego dzielnie pracując i czekając. Teraz nadeszły upragnione i wyczekiwane wakacje. Jeśli jesteście ciekawi co planuję i czego chcę dokonać w te dwa miesiące zapraszam do dalszej części posta. 




Zawsze na początku wakacji (czasem nawet wcześniej, gdy tylko znajdę chwilę wolnego czasu) rozmyślam i planuję, co właściwie chciałabym zrobić lub zmienić w swoim życiu. Tak było i tym razem.

Pierwszym postanowieniem jest zapisanie się na siłownie. Od dawna próbuję ćwiczyć w domu, jednak po kilku dniach braknie mi motywacji i rzucam wszystko w kąt (mam zwyczaj kupowania sobie sportowych dodatków w postaci ubrań, mat i tym podobnych). Tym razem mam silne postanowienie, pełno motywujących zdjęć na fejsie i instagramie, które powodują u mnie zastrzyk energii, dzięki któremu już nie mogę doczekać się codziennych ćwiczeń.

siłownia alfa fitness w Bydgoszczy


Kolejnym, zresztą już corocznym planem jest odstawienie jak najbardziej samochodu, autobusów i pociągów na rzecz roweru. Nie wiem w jakim stopniu uda mi się to zrealizować, ale będę usatysfakcjonowana nawet wtedy, gdy pokonam na rowerze chociaż raz w tygodniu trasę ode mnie do mojego K. czyli około 6 km w jedną stronę.

Trzecią sprawą, która jest dla mnie ważna jest odnowienie i pielęgnowanie znajomości. Bardzo nie lubię tego, że często znajdujemy czas w ciągu roku (szkolnego, studenckiego czy po prostu pracując) na spotkania z bliskimi, ale kiedy nadchodzi czas urlopu - rozleniwiamy się do tego stopnia, że nie spotykamy się prawie z nikim. Oczywiście u mnie też często zdarzają się takie dni, kiedy nie ruszam się z łóżka i nie dbam o nic, ale jednak chcę je ograniczyć do minimum.

Postarać się jeść zdrowiej, zabierać ze sobą jedzenie przygotowane wcześniej w pojemnikach.


Częściej dbać o samą siebie. Wrócić do "niedzieli dla włosów", częściej nakładać maseczki na twarz i robić sobie relaksujące, domowe SPA. Zawsze działało to na mnie dobrze, a ciało dziękowało za pielęgnacje.

Nadrobić serialowe i filmowe zaległości!


A wy jakie macie plany na wakacje/urlop? Też lubicie zaplanować wcześniej swój czas? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz