niedziela, 12 lipca 2015

Puchar Wielkopolski - Wągrowiec 2015.

Chcesz poprawić sylwetkę niedużym kosztem? Nie masz za dużo czasu, a szkoda Ci pieniędzy na trenerów personalnych? Zainwestuj w kijki nordic walking! 
Do niedawna uważany za rozrywkę dla seniorów, jednak z roku na rok cieszący się coraz większą popularnością wśród młodszych. 
Chciałabym Wam opisać i przybliżyć wczorajsze zawody, ale i całą "aferę" związaną z Nordic Walking.

Nigdy nie przypuszczałam, że kiedykolwiek skuszę się na chodzenie z kijami. Męczona nimi w gimnazjum na lekcjach wychowania fizycznego zawsze dziwiłam się ludziom, którzy przemierzają z nimi maratony. Ani to poręczne, ani wygodne - myślałam. 
Jednak wraz z K. i jego rodziną w końcu zdecydowaliśmy się na pierwszy start. Atmosfera i emocje spodobały nam się na tyle, że teraz staramy się uczestniczyć w eventach systematycznie. I choć nie zawsze uda nam się wybrać na niedzielny trening - efekty widać gołym okiem.
Nordic Walking wyszczupla nie tylko nogi, ale i całą figurę, ponadto świetnie wpływa na nastrój - nie odczuwam już wieczornego znużenia i lenistwa tak często jak kiedyś. 

Wczoraj wybraliśmy się naszym Osielskowym składem do Wągrowca na Puchar Wielkopolski w Nordic Walking. Dystans do pokonania wynosił 5 lub 10 km. Trasa wiodła wzdłuż malowniczych krajobrazów przez las i wzdłuż jeziora. 

W mojej kategorii wzięło udział 5 dziewczyn, ja zajęłam 3 miejsce. Patrząc na to, że nie były to dość duże i rozgłaśniane w naszym kraju zawody, jestem pozytywnie zaskoczona ilością osób, która poddała się zadaniu przebycia trasy. Mam nadzieję, że z roku na rok ta liczba będzie wzrastać i konkurencja w każdej kategorii będzie coraz większa :) 











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz