poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Niedziela dla włosów

Korzystając z ostatnich wolnych dni tego lata nie mam czasu na pełną pielęgnację włosów. Rzadziej je olejuje, stosuję tylko szampon, odżywki i serum na końcówki. Jeśli jesteście ciekawe jak wyglądają moje włosy po tej minimalistycznej pielęgnacji zapraszam do obejrzenia zdjęć.


Pielęgnacja w trzech krokach:
 1. szampon pokrzywowy Barwa
2. odżywka Garnier przeciw twardej wodzie
3. serum na końcówki: jedwab biovax 


Zauważyłam, że mimo minimalistycznej pielęgnacji, moje włosy szybciej się przetłuszczają i obciążają. Na pewno ma na to wpływ wysoka temperatura, jednak oleje i płukanki wbrew pozorom ratują moje włosy przed tak szybkim przetłuszczaniem. 
Zauważyłam też, że muszę czesać je częściej, bo tworzą się strąki. 




A Wy jak pielęgnujecie swoje włosy latem? A może macie jakiś jesienny plan regeneracji?

8 komentarzy :

  1. Świetna figura. I szorty jeansowe - czad:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie olejowanie się nie sprawdziło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jestes! ;-) Fajne fotki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy masz naprawdę bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz ładnie ale na troszkę więcej niz 17 lat..moze to makijaż za mocny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo ładne zdjęcia , aż szkoda że już jesień idzie ;c
    Pozdrawiam:)

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń