środa, 26 sierpnia 2015

Pianka oczyszczająca pory Under Twenty | Must have kalendarz z Biedronki

Wraz z rozwojem kosmetologii mamy coraz większe wymagania. Oczekujemy, by produkt nawilżał, peelingował, działał antybakteryjnie, ładnie pachniał, a na dodatek prał skarpetki naszego męża. Firma Under Twenty jest coraz bliżej takiego rozwiązania - jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o piance oczyszczającej pory o zapachu arbuza i mięty, zapraszam do dalszej części. 


Z marką Under Twenty współpracuję od kilku miesięcy; należę do grona Ambasadorek Marki. Otrzymałam niedawno do testów produkt, o którym mowa. Jest już od pewnego czasu w sprzedaży. 



Gdy tylko usłyszałam o tym, że firma wypuszcza taki produkt nie mogłam doczekać się, aż otrzymam go do testów. Nie musiałam długo czekać i kurier zawitał u mych drzwi. Zanim jeszcze poszłam umyć buzię i sprawdzić piankę w akcji, zwróciłam uwagę na opakowanie. Bardzo podoba mi się jego estetyka. Dzięki przezroczystemu opakowaniu widać ile zużyliśmy, a poręczna pompka ułatwia dozowanie. Wystarczy 1-2 naciśnięcia i mamy odpowiednia ilość. 
Pianka dobrze radzi sobie z makijażem i dokładnym oczyszczeniem twarzy. Jej piękny zapach rozbudza mnie zawsze rano (jeszcze zanim zdąży to zrobić poranna kawa). Utrzymuje się na buzi dość długo, choć wiadomo - jeśli nałożymy krem czy podkład nie będzie się przebijał, to nie perfum :). 
Do działania nie mam zastrzeżeń. Ogranicza wydzielanie sebum, nie uczula, nie zapycha porów. Jeśli chodzi o likwidowanie i zapobieganie trądzikowi ciężko mi to ocenić, ponieważ od lat jestem na antybiotykach od dermatologa. 
Myślę, że produkt wart uwagi, chociażby ze względu na przyjemny zapach i niewygórowaną cenę. 


Odbiegając od tematu, zachęcam wszystkie osoby lubiące kalendarze książkowe do Biedronki. Zdobyłam tam wczoraj idealny dla mnie organizer - piękna okładka, niebanalne, poprawiające humor kartki z różnymi wstawkami w formie cytatów i obrazków. 
Kalendarz kosztuje 18,99 i jest ważny przez rok od końca sierpnia. 





11 komentarzy :

  1. Lubie pianki do mycia :) Tej nie miałam, ale na pewno kupie :). Kalendarz bardzo ładny :D czasem można coś dorwać fajnego i w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie zapowiada się ta pianka✌

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta pianka, a kalendarze Biedronka ma zawsze fajne w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie używałam pianki do oczyszczania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze fascynowały mnie pianki do mycia twarzy, w końcu kiedyś może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ten kalendarz,ale niestety w mojej Biedronce szybko go wykupili:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam piankę z Zjai i bardzo sobie chwalę :-) super kalendarz :-)!! Buziaki Kochana
    Jasne ja juz obs i czekam na Ciebie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kalendarze! Bez nich totalnie zginęłabym i zapominałabym o wszystkim. Od gimnazjum kupowałam kalendarze szkolne, w trzeciej liceum przerzuciłam się na takie zwykłe, całoroczne, ponieważ trudno mi było znaleźć ładny kalendarz szkolny, a i już myślałam o tym, że na studiach bardziej przyda mi się kalendarz od stycznia do grudnia.

    OdpowiedzUsuń