niedziela, 27 września 2015

Toruń za pół ceny 2015

Mimo tego, że jestem bydgoszczanką (lub raczej okołobydgoszczanką, bo nie mieszkam w samym mieście) lubię Toruń. Dziwi mnie powszechne przekonanie, że te miasta ciągle muszą ze sobą konkurować, myśleć o sobie wrogo. Jeszcze bardziej dziwi mnie samo takie podejście.
Jak co roku wybraliśmy się z moim K. do sąsiedzkiego miasta z całkiem przyjemnej okazji - "Toruń za pół ceny". Jeśli jeszcze nie mieliście styczności z tym wydarzeniem, polecam poczytać i się zainteresować, obejmuje ono kilka miast, a można złowić naprawdę fajne i niecodzienne przyjemności (nie tylko jedzenie!)
Jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądał mój dzisiejszy dzień zapraszam do obejrzenia zdjęć. 


Najlepsza pizza jaką jadłam. Wypiekana w piecu opalanym drewnem, w promocji za jedynie 8zł. Pizzeria Presto. :) 



Zdziwiło mnie to, że na zamku robię teraz Orliki :D



Przepyszne karmelowe i korzenne Latte Macchiato. Za obie zapłaciliśmy niecałe 9zł! 




Myślę, że Toruń jest całkiem ładnym miastem. Cieszę się, że angażuje się w takie akcje, na pewno działa to dobrze na jego promocję. A my dzięki temu mogliśmy poznać fajne lokale i urządzić sobie randkę za pół ceny. 

Słyszeliście już kiedyś o takiej akcji? A może jest ona dla Was zupełnie obca? Koniecznie dajcie znać! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz