poniedziałek, 23 listopada 2015

Rossmann -49% haul

Promocja w Rossmannie dobiegła końca. Jak większość dziewczyn skusiłam się na dość spore zakupy. Tym razem w większości postawiłam na nowe produkty. Jeśli chcecie zobaczyć o jakie skarby powiększyła się moja kosmetyczka zapraszam do dalszej części wpisu. 



Lovely - curling pump up mascara.
 Czy jest jeszcze ktoś kto o niej nie słyszał? Cena regularna to niecałe 10zł (w promocji około 4.50). Efekt natomiast bije na kolana wiele droższych marek takich jak np. Rimmel czy Max Factor. 

Żel do brwi Wibo. 
Nigdy nie używałam tego typu produktów, nie stylizowałam brwi. Jednak na promocji skusiłam się na ten żel i teraz nie wiem jak mogłam nie używać go wcześniej! Daje piękny efekt, delikatnie przyciemnia i trzyma nasze brwi w ryzach przez cały dzień. Koszt również niewielki, także około 10zł. 

 Rimmel Lasting Finish by Kate, pomadka. 
Przepiękna szminka w kolorze czerwonego wina. Jesienią uwielbiam nosić na ustach wyraziste barwy, a gdy nosiłam na ustach ten produkt nie obyło się bez choćby jednego pytania o niego. Jestem z niej bardzo zadowolona, jest trwała, nie wysusza mocno ust (a może to raczej zasługa odpowiedniej pielęgnacji) i na dodatek pięknie pachnie. W promocji kosztowała około 15zł 


Lovely - Color Wear, pomadka w kredce. 
Jest to typowy nudziak, który słabo widać na ustach. Fajnie nawilża i całkiem długo się trzyma. Jak za tą cenę (3,5zł w promocji) jestem bardzo zadowolona. 


1. pomadka w kredce lovely
2. konturówka do ust miss sporty nr 11
3. rimmel lasting finish by Kare nr 30


Pozostając w temacie ust, kupiłam jeszcze dwa produkty do pielęgnacji. Nie są one zbyt mocno nawilżające, ale jak dla mnie są wystarczające. Obie pachną obłędnie! Kokosowa kosztowała 2,5 więc nawet bez promocji warto się za nią rozejrzeć, chociaż dla zapachu. 



Odżywka do paznokci Cztery Pory Roku i lakier Lovely. Pierwszy produkt jest u mnie nowością, natomiast lakier jest kolejnym do kolekcji, bardzo je lubię. 

I na koniec chciałabym Wam pokazać, choć z dość sporym opóźnieniem mój cudowny prezent urodzinowy od marki Under Twenty. Byłam nim bardzo mile zaskoczona! 


A Wy w co zaopatrzyłyście się na promocji w Rossmannie? Znacie produkty, które kupiłam




4 komentarze :

  1. Cudny lakier, z chęcią bym sobie taki kupiła tylko że u nas w szkole nie wolno się malować :/. Ja podczas promocji kupiłam korektor w płynie, bo akurat stary był na wykonczeniu
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wypróbowałabym ten żel do brwi z Wibo. Tak swoją drogą to post jest bardzo chaotyczny. Różne czcionki i te zdjęcia tak porozwalane. Popracuj nad estetyką :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam kupić ten tusz z Lovely, ale już nie zdążyłam! niestety zastałam puste półki :o
    cudny kolor lakieru! uwielbiam takie :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam żel do brwi z L'oreal :) Też jest bardzo fajny z tym, że już nieco droższy :)

    OdpowiedzUsuń