wtorek, 1 grudnia 2015

Co polecam? | Dzień Darmowej Dostawy 2015

Wtorek, 1 grudnia 2015 jest dniem darmowej dostawy. Oto drogerie internetowe, które polecam, i w których dzisiaj zrobimy zamówienie nie płacąc za wysyłkę. 






1. Minti Shop czyli mój ulubiony z tego rodzaju sklepów. Przesyłki przychodzą zapakowane przeuroczo! KLIK




2. EZebra czyli jedna z tańszych drogerii o sporym asortymencie. 




3. Kosmetykomania czyli mistrzowie pakowania i szybkiej dostawy! Niestety nie załapałam się na pędzle Kavai, które od dawna chodziły mi po głowie, ale przynajmniej moja kolekcja HAKURO się powiększy :)  
KLIK 





Te sklepy to moje pewniaki, które szczerze polecam. Tym razem zrobiłam zakupy na stronie kosmetykomania i mintishop.

Inne ciekawe sklepy, które biorą udział w akcji to np.:
- Annabelle Minerals
- sklep Dr Irena Eris
- Tołpa
- SYLVECO
- AllePaznokcie
Pełna lista sklepów znajduje się tutaj: Dzień Darmowej Dostawy


.A Wy bierzecie udział w tej akcji? Jakie produkty polecacie zamówić korzystając z takiej oferty? 


Przy okazji może znajdzie się osoba, która zna się na wyglądzie bloga? Strasznie skaczą mi zdjęcia i treści mimo wielokrotnych prób naprawienia tego linki i obrazy latają po całym wpisie :( 

1 komentarz :

  1. mi sie nic nie udalo w koncu kupic w tym dniu :P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń