poniedziałek, 18 stycznia 2016

Akcja regeneracja - recenzja Evree Instant Help

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania apteczkę od firmy Evree. idealną  na tę pory roku, podczas której nawet i najdoskonalsza skóra potrzebuje większego nawilżenia niż latem.
Paczka przyszła do mnie uroczo zapakowana, wielki plus dla marki za zwracanie uwagi na detale!


Moja skóra nie sprawia mi większych problemów, nie jest ekstremalnie sucha, jednak nawilżenia nigdy za wiele. Bałam się, że krem do rąk przez swoją treściwą formułę będzie wchłaniać się godzinami; jakim zaskoczeniem było dla mnie, że po chwili nie było czuć klejącej warstwy, tylko delikatną, nietłustą osłonkę dla naszych dłoni.
Krem przebił wszystkie moje dotychczasowe (a miałam ich niemało, koleżanki przestały nosić ze sobą swoje, ponieważ zawsze w mojej torbie znajduje się przynajmniej jeden egzemplarz) i na pewno będę do niego wracać w okresie jesienno-zimowym.
Muszę przyznać, że marka Evree robi niemałą rewolucję w mojej pielęgnacji - póki co na żadnym produkcie się nie zawiodłam, a wszystko zaczęło się od pozornie niewinnego olejku różanego!


Jeśli chodzi o balsam do ciała, jest chyba nieśmiertelny. Używam go od ponad miesiąca co wieczór, nie oszczędzając jakoś szczególnie,a z opakowania ubyła znikoma ilość produktu. Działanie ma zbawienne, miałam problem z suchymi plecami i łokciami, z którym do tej pory nie radziło sobie nic, nawet emulsje od dermatologa. Naprawdę pozytywnie się zaskoczyłam.
Balsam do ciała ma dość specyficzny zapach, którego nie potrafię opisać. Na pewno jednak czuć w nim nutkę wanilii :) Jednak jak dla mnie, zapach w balsamach do ciała nie jest aż tak ważny. Rzadko czuć go jeszcze rano, a nawilżenie mimo wszystko powinno pozostać. To białe cudeńko nam to zapewnia.

























Jak widać, jestem bardzo zadowolona z zawartości paczki i szczerze polecam te produkty.
Od czasu do czasu mama podkradała mi krem do rąk i również spodobał jej się na tyle, że kupiła sobie własny.

Używałyście któregoś z produktów marki Evree? Co sądzicie o tych nowościach na naszym rynku?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz