wtorek, 26 kwietnia 2016

Zdjęciowy przegląd ostatnich tygodni.

Ostatnie miesiące są u mnie pod znakiem matematyki i innych przedmiotów ścisłych. Ciężko znaleźć czas nawet na chwilę relaksu dla samej siebie a co dopiero dla bloga. Przychodzę dzisiaj do Was ze zdjęciami z ostatnich tygodni.







Byłabym Wam też niesamowicie wdzięczna za kliknięcie w ten link. Konkurs powiązany jest z tematyką bloga i nie ukrywam, fajnie byłoby przetestować nowości, o których później mogłabym napisać Wam tutaj. :)

9 komentarzy :

  1. Ja wyczekuję tylko wakacji i upragnionego odpoczynku!
    Zakochałam się w Twoich włosach *-*
    Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz ile znaczy dla mnie komentarz odnośnie włosów haha :D
      jeśli chodzi o wakacje, też na nie czekam jednak tuż po nich czeka mnie klasa maturalna :(

      Usuń
  2. Super zdjęcia. Lubie takie składanki z różnych dni, bo zdjęcia są ciekawsze. Bardzo mi się spodobały 3 ostatnie. Są takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak to jest na nic nie mieć czasu więc cie rozumiem. Piękne masz włosy
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie jest piękne :) a jak koleżanki wyżej napisały o Twoich włosach, to również się pod tym podpisuje. Są śliczne!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    juwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia:-) Takie radosne i wiosenne:-) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) Podoba mi się ta szara spódniczka :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Matma to istny koszmar! :(
    Super zdjęcia, jesteś z Bydgoszczy?
    Buziaki ♥
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2016/04/pokolenie-internetu.html

    OdpowiedzUsuń