środa, 22 czerwca 2016

Jak dbam o włosy latem?

Latem moje włosy zawsze wyglądają najlepiej. Nie są wymagające, więc ich pielęg ograniczam do minimum. Poniżej przedstawiam Wam listę kroków, które są podstawą mojej pielęgnacji. 

1. O tej porze roku włosy zazwyczaj przetłuszczają się szybciej, rezygnuję więc ze szamponów z SLS i SLES na rzecz tych delikatniejszych - np. babydream. Jeśli często pływacie możecie umyć włosy samą odżywką.
2. Podczas opalania często nakładam na włosy olej (klasyczne olejowanie włosów przed myciem). W ten sposób ochraniam je i zaoszczędzam czas wieczorem.
3. Częściej używam odżywki w sprayu z silikonami.
4. NIE WYCHODZĘ Z MOKRYMI WŁOSAMI! Ta niepozorna czynność bardzo negatywnie na nie wpływa.
5. Nie biorę tabletek ze skrzypem, nie piję skrzypokrzywy, ponieważ w reakcji ze słońcem może on spowodować przebarwienia.
6. Używam masek nawilżających.
7. Serum na końcówki niezależnie od pogody i humoru nakładam codziennie.



7 komentarzy :

  1. ciekawy wpis :3 nie miałam pojęcia, że skrzyp brany latem może spowodować przebarwieni :O
    masz piękne włosy *.* także stylizacja bardzo mi się podoba <3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny wpis :D Często wychodzę z mokrą głową i pewnie dlatego moje włosy są suche i łamliwe ;oo
    Mam podobne spodnie ;D Uwielbiam ten krój.
    Serdecznie zapraszam do mnie:

    efeel.wordpress.com
    << CO ZJEŚĆ NA ŚNIADANIE? #1,2,3, Pomysły na przekąski podczas meczu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety wychodzę prawie zawsze na dwór z mokrymi włosami, więc pewnie przez to nie są w dobrej formie.
    Bardzo ładne zdjęcia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często wychodzę na dwór z mokrym włosami, bardzo lubię ich późniejsze ułożenie :) jakiego serum na końcówki używasz? Chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię olejek arganowy/olejek marakuja z bioelixira, oraz wszystkie sera z biovaxa :)

      Usuń
  5. Masz piękne włosy, naprwno dkorzystam z tych rad za granicą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) Obserwuje! :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń