piątek, 17 czerwca 2016

Kartka z pamiętnika | Wrocław | See Bloggers

Jedną z dodatkowych przyjemności towarzyszących zbliżającym się wakacjom są wycieczki szkolne. W tym roku niestety uczestniczyłam w ostatniej z nich. Tym razem wybraliśmy się z klasą do Wrocławia na trzy dni.


Jeśli chodzi o samo miasto podobało mi się głównie nocą. Atmosfera była wtedy niesamowita, tętniło życiem. Pomimo środka tygodnia mogliśmy zobaczyć wielu młodych, śpiewających artystów, a nawet chłopaków tańczących z ogniem. Jednak, co by ten cały cukier jaki napisałam nie poszedł mi w tyłek, muszę przyznać, że za dnia to miasto nie wywołało na mnie niesamowicie pozytywnego wrażenia. Miałam wrażenie, że wszystko jest przytłaczające i zbudowane w nierównoległy sposób (prawdopodobnie przeszkadzało mi to ze względu na mój ścisły umysł).

Poza Wrocławiem zwiedziliśmy także zamek w Książu i miasto podziemne w Osówcu, Oba miejsca mi się podobały.








Ostatniego dnia wybraliśmy się do ZOO, czego chyba nie może zabraknąć podczas obecności we Wrocławiu. Uwielbiam zwierzęta, więc to z tej atrakcji ucieszyłam się najbardziej. Czy może być coś bardziej uroczego niż dwie małpki skaczące po linach lub wielki, pływający żółw? Udało mi się nawet zrobić selfie z krokodylem!






















A czy Wam udało się kiedyś odwiedzić Wrocław? Dajcie znać co sądzicie o tym mieście!
Przy okazji, z kim widzę się na SeeBloggers?! :) 



3 komentarze :

  1. Wrocław naprawdę jest ciekawym i fajnym miejscem, wart zwiedzania. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wycieczki do Wrocławia. Wyjazd musiał być udany, a fotorelacja jest naprawdę świetna ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rynek we Wrocławiu jest po prostu piękny

    OdpowiedzUsuń