poniedziałek, 27 czerwca 2016

Moje ulubione produkty Under Twenty

Od ponad roku jestem Ambasadorką marki Under Twenty. Przez ten czas przetestowałam wiele kosmetyków (a może nawet wszystkie jakie mają w ofercie :D) i kilka z nich na pewno zostanie ze mną na długo. Nie skończyło się na jednym opakowaniu.
Jeśli jesteście ciekawe, które z kosmetyków zyskały miano moich ulubieńców zapraszam dalej.

Pierwszym produktem jest pianka do mycia o zapachu arbuzowym. TUTAJ pojawiła się jej recenzja.
Lubię używać jej rano, ponieważ ma magiczną funkcję "rozbudzania".



























Kolejny produkt to krem-żel zwężający pory. Zużyłam już trzy opakowania i nie znalazłam nic lepszego pod makijaż. Szybko się wchłania, matuje i nawilża. Po systematycznym stosowaniu pory stają się niewidoczne, więc obietnica producenta zostaje spełniona.


























Ostatnie miejsce na podium zajmuje kuracja złuszczająca. Używam jej przed większym wyjściem np. dzień przed weselem. Cudownie oczyszcza pory, pomaga pozbyć się wszystkich suchych skórek, a dodatkowo rozjaśnia zaczerwienienia.
Nie używam tego produktu zbyt często, ponieważ jest on najsilniejszy z całej gamy U20 i łatwo może podrażnić naszą skórę.


3 komentarze :

  1. lubię tę firmę, ale przestałam już używać ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za produktami Under Twenty :( Ostatni raz stosowałam w gimnazjum i jakoś nie siadło :D Ale nie ukrywam, że zainteresowała mnie ta trzystopniowa kuracja i przy najbliższej okazji wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie korzystam z ich kosmetyków, gdyż nie mam dużych problemów z cerą. Jest ona raczej bardziej przesuszona. Gratuluję ci możliwości bycia ambasadorem tak wielkiej marki!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń