piątek, 5 sierpnia 2016

Kartka z pamiętnika | Kołobrzeg, Gdynia

W lipcu miałam  okazję uczestniczyć w ogólnopolskim spotkaniu blogerów #SeeBloggers2016, które odbyło się w Gdyni. Relacja z tego wydarzenia na pewno pojawi się niedługo na blogu.
Później wraz z moim K. udaliśmy się odpocząć do Kołobrzegu, który mimo wszystko trochę nas zawiódł. Jako dziecko uwielbiałam jeździć nad morze, ale zauważyłam jak wiele zmieniło się od tego czasu. Przykro, że plaża pełna jest martwych meduz, a w wodzie pływają setki puszek i papierosów. Mimo wszystko, zapraszam Was do obejrzenia zdjęć. 





































Zapraszam Was także na mojego Instagrama, gdzie obecnie trwa konkurs :)

6 komentarzy :

  1. Ciekawe kiedy ja wybiorę się nad morze. Mam 15 minut do nadmorskiej miejscowości a w to lato nigdy nie mam czasu ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetnie! Ja osobiście byłam w Mielnie i jestem bardzo zadowolona z całokształtu. Lecz wycieczka do Kołobrzegu, o którym piszesz, bardzo mnie zawiodła.

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/sniadanie-2.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, masz śliczne, długie włosy, zazdroszczę tej długości. :) Przykre jest to jak ludzie niszczą środowisko. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, ja nigdy nie byłam nad morzem, ale kiedyś się tam wybiorę ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ,ale przerażające jest to jak ludzie dbają o środowisko . Oczywiście nie mówię o wszystkich...

    OdpowiedzUsuń