środa, 1 lutego 2017

Inspiracja na walentynki

Cześć! Zaczął się luty, miesiąc zakochanych. Za dwa tygodnie mamy chyba najbardziej pożądane święto - Walentynki. Często zastanawiamy się wtedy co podarować drugiej połówce. Dziś przychodzę Wam z pomocą niczym Batman i chciałabym Was zainspirować Instabookiem, którego stworzyłam dla mojego K.






















Uważam, że jest to fajna odskocznia od oklepanych prezentów, które dostają wszyscy. Instabook jest podarunkiem, w którym możecie umieścić swoją własną, niepowtarzalną historię i wracać do niej podczas wieczorów spędzonych przy kominku lub w domku ukrytym w głębi lasu. Możecie wracać do niej tak często, jak tylko macie ochotę.





















Jeśli pomysł Wam się spodobał mam dla Was niespodziankę. Klikając w ten link możecie otrzymać 25% zniżki na zamówienie na stronie printu.pl. Kod nie ma daty ważności, więc możecie wykorzystać go także robiąc prezent na urodziny czy inne święta.

Co sądzicie o takiej formie prezentu? Jakie upominki Wy wręczacie swojej drugiej połówce?

3 komentarze :

  1. Ale fajny pomysł! Ja na pewno ucieszyłabym się z takiego albumu. Nie mam drugiej połówki, więc nie mam takiego problemu, chociaż gdybym miała to podarowałabym temu komuś właśnie coś takiego. Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. też się zastanawiałam nad instabookiem, jednak mamy chyba za mało zdjęc razem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam drugiej połówki, więc problem prezentu się u mnie rozwiązuje. :) Ale pomysł z Instabookiem jest całkiem fajny :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń